Wednesday, September 14, 2016

"Kimia" kami kuat

Assalamualaikum 

Kelas start last night. After work jam 5.30pm hurry heading ke kelas. Takut jammed, kalau petang-petang dalam jam macam ni..jalan memang jammed, lebih-lebih lagi kawasan Kingfisher.
Excited nak pergi kelas ni, new student, junior to my senior ececece..hehehehe

Tapi nak dijadikan cerita, saya salah tempat kelas pula, have to pusing sana,pusing sini tanya orang mana bangunan FPP (Fakulti Pendidikan dan Psikologi) lagi haru bila tanya new student juga… tidak kah tanya bukan pada yang layak… then terjumpa lagi student yang tanya mana bangunan sekian-sekian…sorry adik, kakak pun Junior juga kat UMS.. tapi finally jumpa juga, padanlah saya tak jumpa, rupa-rupanya terletak dihujung dunia.. heeee no lah kidding

Share with you, yang seangkatan dengan saya sekiraya anda mencari bangunan FPP from round about Menara jam, turn left don’t turn mana-mana till you Nampak Bangunan CIMB turn left drive sampai hujung, after you reach bangunan under renovation, FPP just next sahaja… senangkan heeee

Cerita pasal kelas, last night kelas Management Account and Financing. First off all saya Cuma ada background account semasa SPM only that..after that tiada. Bit worried dengan this kelas sebab saya Cuma ada berapa percent sahaja ilmu pasal ni. Basically sepanjang semester ni kelas divide kepada dua Managerial Accounting (mostly accounting pasal product) then satu lagi Financing Accounting (basically untuk property, land and development). First impression, I excited dengan kelas ni, I like it… since saya dalam area land development , I’m looking forward for this class ..Hopefully till end of semester, kami punya chemistry yang kuat…tetap dan tidak berganjak! In Shaa Allah

Kelas habis almost 10.00 pm, Alhamdulillah

Nak dapatkan buku apa untuk rujukan… text me, nanti kita share :) 
Till Then


p/s Saya nak dapatkan A+ for this paper and my project paper 80% from this area… In Shaa Allah


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...