Sunday, August 19, 2018

Tahun terakhir sebagai pelajar "doakan..."

As Salam

Yay, sudah terlalu lama berdiam diri dari blogging ini. Bila buka balik blog, kali terakhir saya menulis adalah 2 tahun yang lepas. Alamak tahun pertama saya bergelar pelajar dan sekarang ini adalah tahun terakhir saya bergelar pelajar. Doakan saya ya 

Tahun ini, menjadi pelajar Postgraduate adalah yang paling "menakutkan" bagi saya, berhempas pulas dengan projek tahun akhir, berhempas pulas dengan kerja hakiki (ekonomi tidak berapa bagus tahun ini, kena kerja kuat!), focus dengan online business saya , thetwinshopracks yang saya cuba untuk mengedarkan produk organic dan sihat, In Shaa Allah. Keluarga, teman saya dan hidup. Tarik nafas... sangat banyak hendak diperbaiki. Tapi, ya... so far so good kata orang putih hehehe Alhamdulillah 

Doakan saya  untuk laksanakan apa yang saya hendak... tapi jangan tanya, sudah habis master bila hendak ambil PHD? heheheh impian itu ada, tapi bila mungkin 10 tahun akan dating hahaha 

Oh ya, saya sudah mulakan dengan JK1M saya, bersama dengan team Inanam, menang satu bonus tapi untuk kurangkan berat badan, kurangkan inch badan itu adalah hadiah bagi saya. kannn. FOKUS!

Dr. Ramraini Ali Hassan (Entrepreneurship Business Project) kelas terakhir tahun terakhir  


Till then  
As Salam 





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...