Thursday, May 19, 2016

Perubahan

Assalamualaikum

Lama rasanya blog sepi. Diam tanpa ada sepatah kata. Life changing completely. Perubahan yang completely change me. Maybe dari seorang yang keras hati menjadi seorang yang begitu fragile. Life changing like that. Sometimes rasa penat, sometimes it take me to somewhere yang saya tidak pernah fikir..walaupun sehama pun. Tapi saya tahu change mesti ada dalam hidup. Yang beza samada perubahan dalam bentuk yang baik ataupun tidak. Tepuk dada tanya hati kita.

Been dried lately. Kering…blue.. orange… put my self away from radar. Kecuali ada sesetengah yang saya put my self in their radar but sometimes its make me feel lost.

Put my self in where yang saya tidak patut letak diri saya. Selalu saya cakap dengan diri saya… jangan, don’t ever do that…please give something in your life. Sekejap rasa sangat dalam hati..tapi hati dengan fikiran kita mana duduk dekat..tersasar dari sepatutnya.

Saya fikir, apa yang saya mahu dalam hidup saya. Long list tapi few yang saya dapat..tapi I lost in the middle of journey. Nak salahkan siapa? Orang lain? Tidak…salahkan diri sendiri.

I tell you...hidup adalah bergantung dengan diri kita. ibarat roda..sentiasa ada atas bawah. If hari ini kita berada diatas..esok mungkin kita berada dibawah. who knows.. 

Ya... im back 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...