Monday, July 2, 2012

Baru sedar...

Assalammualaikum ;)

Saya baru tersedar dari lena yang sangat panjang, sesungguhnya saya terlalu lama tidak meng'update'kan blog. Seriously ada ketikanya saya sangat-sangat risau sekiranya ada yang terlupa saya... tapi kalaulah terlupa memang salah saya... kenapa terlalu lama tak menjenguk jiran-jiran sebelah rumah ;)

Sibuk dengan kerja, kelas dan personal dan sekarang ni tengah berusaha untuk "memantapkan" diri untuk mendaki Gunung Kinabalu dan berusaha untuk License diving Insya Allah September ni... dan adakalanya saya sangat bingung bagaimana untuk menyelesaikan proses untuk mendapat Registration untuk Valuer. Rasa  macam masa terlalu cemburu dengan saya, tapi saya ni sedar juga yang masa tak jealous dengan saya tetapi memang saya tak pandai nak urus masa hu!

Jadi... saya minta maaf ok.. :)

So apa yang perlu saya buat ni? Insya Allah saya akan jenguk korang ok... nak tengok korang sihat atau tak.. 

Peace ^__*


p/s day trip yang awesome! 

2 comments:

Sunah Sakura said...

untunglaaaaa dapat gi trip yang awesome~~~~ :p

Asmara said...

Salam Ros, lama tak nampak. Moga urusan Ros dipermudahkan. InsyaAllah.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...