Monday, July 4, 2011

Bukan dosa, jadi saya tak "Berdosa"!!!!

Assalammualaikum

Check time 1.13 pm.. conditions..mengantuk yang maha hebat ^^ mood... blogging ;p

Baru saja baca entri my jiran sebelah rumah miss yang suka bunga sakura .. oh ho rupa2 dia pun suka baca buku erk... *nada teruja* 

Suka buku tak bermakna kita ulat buku, orang yang nerd, tak tahu bersosial, pendiam, serius dan tak sesuai untuk bercerita... kadang2 banyak ilmu yang aku dapat dari membaca ^^ ~sila sokong aku~ 

Ramai orang yang beranggapan macam tu, kadang2 aku rasa down jugalah bila orang cakap macam tu.. dorang kata, ewww kamu suka baca buku erk? confirm kamu ni pendiam.. gulp aku tersentak kat sana..hello bila aku hantu buku tak bermakna aku ni tak tak tahu dunia apala.... tapi kadang2 aku rasa Hebat pula sebab hanya orang yang rajin macam aku..mampu baca buku beribu2 muka surat yay bongkaknyerrrrr huhuhu

Tak kisahlah.. yang penting enjoy..itu lebih baik..bukannya dosa pun baca buku ni ^^

Check time 1.43 pm.. conditions..mengantuk dah blah ^^ mood... kerja ;p

p/s buku apa yang korang baca sekarang sharelerrrr ^^
I tengah baca buku ni sekarang ^^




2 comments:

Sunah Sakura said...

baca buku kan leh kembangkan lagi idea... adehh... ade je yang baca buku ni bising... ops~

rosmina samin said...

sunah: :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...