Friday, August 2, 2013

Raya saya nak....

Assalammualaikum :)

Ramai tanya saya...

"Dah beli baju raya?"
"Kasut raya?"
"Tudung Raya?"

Nay... saya tak ada semua tu..tak terfikir lagi... tapi seriously apa dalam fikiran saya..what the most yang saya NAK sekarang ni...new Al-Quran... simpan di bilik... then yang kecik tu simpan dalam beg... Aaaaa yang itu saya NAK beli sangat-sangat plus Rehal  :) 
(am I to different in a way i thinking? )

P/S Selamat berpuasa...semoga tetap istiqamah, dikurniakan hati yang sentiasa suci Insya Allah...
btw nak share LINK , please and thanks for support :)






4 comments:

zacky786 said...

:)

ila said...

yeah..mmg sume akan tnye soalan tu.

sy pon nk beli new quran yg ade terjemahan n ringan supaye mudah nk dibawa ke mana2. :)(just sharing)

rosmina samin said...

@zacky :)

rosmina samin said...

@ila
Hehehe..memang semua suka tanya soalan tu kan... ya terjemahan itu sangat penting..at least kita tahu apa yang kita baca dan lebih berkesan dalam hati Insya Allah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...