Friday, January 25, 2013

wrinkles..its part of life.. enjoy it!

Assalammualaikum :)

Hari ni 25 January 2013... hari yang saya nanti-nanti dan excited sangat-sangat..kenapa? sebab hari ini saya dilahirkan 29 tahun yang lalu bersama-sama dengan kembar saya..Alhamdullillah Allah bagi peluang untuk saya hidup lagi, diberikan peluang untuk bercinta denganNya, diberikan kesihatan yang baik Alhamdullillah...

Wow 29 tahun dah hari ini, tapi saya rasa masih di awal remaja lagi, kadang-kadang saya tak ambil kisah sangat pasal pertambahan umur saya, tapi tahun ni, perasaan itu terlebih pula..mungkin disebabkan dah nak masuk angka 30 tahun... setahun lagi... Jika diberikan peluang lagi oleh Allah ^^

saya berfikir sebenarnya..dah masuk angka yang boleh saya katakan "matured" apa yang saya dah buat? atau achieve? rasanya banyak benda yang saya rasa masih belum sempurna... maaflah kalau saya katakan sebegitu, tapi to be someone yang "perfect" much far from what i now...but i received what ever Allah give me, the plan Allah give me I will attach it on my file...May Allah lead me the way Insya Allah... 

Have to jaga diri..jaga diri more than biasa...bagi "food" yang baik untuk soul and body... 

Untuk menjadi "young lady" you have to act as young lady..but for me as i am today..will never change it... feel young always... ok memang akan ada wrinkles but its ok..part of life kan?  

Cheese Cake :)
p/s selamat hari jadi minachilove ^^ Insya Allah yang terbaik 


2 comments:

アヌム said...

eh lamanye dh x update blog ye...

アヌム said...

hi2 ade je rupenye orgnye cume jrg update ehh..tekke ye :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...