Tuesday, April 3, 2012

Apa yang ada?

Assalammualaikum ;)

Stapler warna pink
Highlight warna kuning
Calendar Kuwait finance
Calculator
Nokia C2
Sonny Erickson hp
HTC
Puncher
Mug “sponge bob” yellow
Cinnamon bread
RISM Log Book
Pen “macam-macam ada”
Fail “macam-macam ada”
Clip Paper
Plan
And to name a few…. 
and carilah sendiri apa yang ada... ;)

Yay meja siapakah ini... 

Semaknya...yang ni hanya satu meja, belum lagi masuk meja tepi yang ada disebelah kanan saya... saya tengok pun rasa "lemas" Fail banyak sangat! banyak report nak kena buat and siapkan...

So I need my quality time to relax.. betapa perlunya saya tarik nafas panjang-panjang nak ambik oxygen untuk selesakan otak…dan yang penting saya tunggu jam 1.00 petang time nak rest and Solat ;) 


p/s tengok picture ni... adoiii ;(

6 comments:

Papa Mifz said...

bertambah serabut kepala tgk meja mcm tuh kan...hehe

rosmina samin said...

@Papa Miftz: Serabut Sangat :p

Edy Zaidi said...

bawah meja xtunjuk?hehe

rosmina samin said...

@Edy: klu bawah meja kasi tunjuk, aku takut ko pengsan! Hihihi

Asmara said...

Masih Ok lg tu. Hehe.. Selamat bertugas! :)

wahida said...

settle keje cepat2, pastu kemaskan meja...serabut aku tgk meja ko ni nok...adoi la hai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...