Tuesday, August 23, 2011

11 # Jumpa duit yang aku pun tak tahu bila masa aku simpan ;)

Assalammualaikum ;)

type entri ni, I tengah berfikir nak guna beli apa dengan duit 10 ringgit yang aku "terjumpa" di dalam majalah Cosmopolitan yang aku simpan dalam laci office aku ;P

oh ho.. sila bayangkan betapa lamanya aku tak selongkar laci office aku hinggakan aku "terlupa" lansung akan kewujudan duit 10 ringgit tu hehehe

Awesomekan bila korang tak ada duit, then terjumpa secara tiba-tiba duit like magic! then rezeki di bulan puasa

Silalah korang tengok buku-buku or majalah lama korang mana tahu ada terselit duit Rm50 ;p

4 comments:

アヌムちゃん said...

oo best2..boleh buat beli mknn dkt bazar.heeee

Edy Zaidi said...

kalau jumpa banyak, sila share yer..hehe

aleen aiden said...

10hengget klo beli juadah berbuka,kejap je abes.hu3

Papa Mifz said...

rezeki tuh...sila guna dgn berhemah yer...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...