Monday, July 11, 2011

Aku trauma seketika *Sedih*

Assalammualaikum ;)

Baru balik kerja and aku ada high motivation untuk update blog :), actually aku hendak cerita barang baik punya, bukan barang baik yang bukan baik, tapi yang ini betul-betul baik ;P

Alkisahnya....
Aku pergi kerja, balik kerja ikut pengangkutan awam, kalau sesiapa yang pernah pergi ke KK atau yang memang tinggal di KK, confirm tahu City Bus, tambang 50 cent saja... promote sikit hehehe, 

Hendak dijadikan cerita, aku ni kalau naik bus, memang tidak akan cari tempat duduk yang lain, mesti duduk di kerusi hadapan, berdekatan dengan tingkap, MESTI! ada  dua sebab kenapa aku suka claim tempat ini
1st..untuk kesenangan, sebab aku senang nak turun nanti
2nd untuk keselamatan fizikal dan mental ^^ ~sila fahamkan diri korang~

Tapi, nak dijadikan cerita pasal naik bus ni, aku dengan tak tahunya kenapa, naik bus tadi, aku dengan gagahnya mencari tempat dikerusi yang paling belakang sekali, hairan tapi ya aku duduk kat kerusi belakang sekali..

Ceritanya bersambung, apabila seorang mamat ~nampak ok~ duduk kat sebelah aku, ok FINE aku tak rasa pun perasaan yang luar biasa.. tapi bila mamat tu berdiri, sambil pandang muka awek yang duduk kat kerusi depan siap dengan ketawa yang maha kuat, aku terus tersentak! gerun! seriau! panik! dan of course takut! mamat tak lengkap rupanya adoohaiiiii

Aku takut yang sangat-sangat korang, mana tahu kalau mamat terlebih sihat tu, tiba-tiba terkam aku? Bahaya, diterkamnya benda yang tak patut? Ohh tidak, aku dah hilang perasaan seketika tadi..lantas apa yang aku buat? Aku pegang beg aku, peluk kuat-kuat, sebab aku takut ^^ kena jaga apa yang patut^^

Nasib baiklah tak ada benda yang luar biasa yang berlaku, aku selamat Alhamdulillah, next time I tak nak duduk belakang...sekian ^^

p/s sedih tengok awek yang duduk depan tadi, mesti dorang trauma...

3 comments:

Aki said...

menakutkan.. kalau c Aki,sedia genggam pisau lipat tu.. bersedia untuk kemungkinan yang tak dijangka.. ^_^.v..

Sunah Sakura said...

alhamdulillah takde pape kan akak...eh, akak...kalo akak buang kartun oren kat tepi ni leh tak? ahahahah..sebab tak nampak post akak... T___T (netbook skrin kecik)

Sunah Sakura said...

waaaa~ dah nampak dengan jelas... ekekekekkekek... :p

thanks akak~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...