Saturday, June 25, 2011

itu Bukan Seksi... itu SEKSA

Assalammu'alaikum

Rasa2nya kalau aku cakap benda ni, ada orang marah tak? erm... aku tak kisah kot ^^ .. Yer lah benda 18SX ni, hanya orang2 yang cukup umur saja yang boleh baca.. tapi kali ini, aku nak bagi semua orang baca, sebab benda ini memang penting, lucah ke, tak lucah ke... baca saja ok!

Ada senaman yang aku nak bagi korang buat, terutamanya mereka2 yang memakai seluar, tak kisah lelaki atau perempuan, sama sahaja... 

Satu... berdiri... kedua... duduk... ketiga..letakkan tangan kebelakang... keempat.. rasakan dengan tangan ada "sahabat baik" keluar tak?.. sahabat baik? ya sahabat baik... kadang2 sahabat ni nak keluarkan muka juga walaupun tempat yang sepatutnya bagi dia hanya didalam...
I Pinjam sekejap ok ^^ Thanks 
Keliru?... tak faham... tak apa... bagi mereka yang faham bagus ^^ tempatnya hanya didalam janganlah bagi dia keluar.. malu weiii.. kalaulah aku nampak, rasa nak sound.. bukan seksi namanya seksa ^^

p/s rasa2nya mereka budget "hensem atau cantik" kalau nampak tu kot?








4 comments:

Edy Zaidi said...

tu sengal namanya...bajet seksi...huhu

Sunah Sakura said...

tak best pun main ni kak... :|

rosmina samin said...

@Edy Zaidi : ar2 lah.. tak terfikir pula huhuhu

rosmina samin said...

@Sunah : hahaha ye ke? tak yah Sunah jangan follow ok ^^...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...