Wednesday, January 12, 2011

Rosmina; bagi saya satu senyuman :D

::SHORT ENTRI::
Rosmina..... saya nak satu senyuman kamu sekarang!!! say cheese and "snap".. Cantik, terbaikkkk dari ladang :)

Kenapa tiba-tiba nak ambik gambar ni? dan suddenly orang request senyuman saya ni? cantik ke saya ni, sampai nak request bertubi-tubi??? selidik punya selidik "hasil bantuan Detective Conan" rupa-rupanya saya memang kekurangan senyuman, aiyoo patutlah korang cakap saya ni sombong, sorry kawan-kawan, saya bukannya sombong tapi Stress :P, kadang-kadang bila saya dah terlalu "kecewa" memang senyuman pada bibir akan berkurangan sebanyak 50%, korang tak macam tu ke? bila sesuatu terjadi yang betul-betul menguji ketahanan mental korang, adakah korang masih mampu tersenyum? Baguslah korang ni...
ok, saya akan belajar dari korang semua, apa-apa dugaan yang datang kita hadapi dengan senyuman, kerana setiap yang datang tu, mesti ada sebab, tak kanlah tiada kan? dan kita seharusnya faham kenapa benda tu terjadi, kena muhasabah diri :)

so, saya akan berusaha untuk Senyum untuk korang semua, so next time tanpa perkataan cheese pun saya tetap akan tersenyum untuk korang, kerana saya tahu senyum itu penawar duka dan alat untuk menurunkan paras Stress :) SEKIAN~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...